Bing Ads
Bing Ads – mindre brugerandel, men stærkt potentiale
Bing Ads er Microsofts version af Google Ads. I Danmark har Bing en mindre brugerandel, svarende til 3-10% af Googles eksponeringer. Selvom der er færre brugere, er der stadig fordele for dig i at bruge Microsoft Advertising.
Mange vælger ikke at annoncere på Bing, fordi Google står så stærkt på søgemaskinetrafikken. Men heldigvis giver det en lav konkurrence og dermed en billig klikpris. Målgruppen på Bing er i overvejende grad 35-54 år – en gruppe, der typisk har en højere indkomst og derfor mere købedygtige. En kombinationen, der ofte resulterer i en bedre konverteringsrate. Så hvorfor ikke udnytte Bings potentiale?
Udvid din virksomheds rækkevidde, og brug Bing Ads som supplement til Google. Vores Bing specialister i ATAK Digital hjælper dig til at få kontakt til en ny gruppe af potentielle købere. Vi planlægger strategien, finder de bedste søgeord og sørger for løbende at vedligeholde og optimere dine annoncer.