Linkede konti
Hvad betyder linkede konti?
I Google Ads kan du oprette links mellem Google Ads og andre tredjepartssystemer. Der findes der følgende konti du kan linke til din Google Ads:
- Google Firebase: Få data om dine annoncers effektivitet i Android- og iOS-apps og opret remarketing til mobilapps
- Google Analytics: Få indsigt i og data om de handlinger, brugerne foretager på din hjemmeside efter klik på dine annoncer eller eksponering af annoncer. Importer metrics for websiteengagement fra Analytics (data om afvisningsprocent, tid på siden m.m. direkte i Google Ads), importer mål og transaktioner som konverteringer samt importer remarketingmålgrupper
- Google Play: Opret remarketinglister baseret på brugerne af din app samt få data om køb i appen som konverteringer
- Salesforce: Mål hvordan dine Google Ads annoncer leder til offlinekonverteringer
- Appanalyse fra tredjepart: Link en ekstern appanalyseudbyder eller dit eget softwareudviklingssæt
- Google Hotel Ads Center: Del dine Google Ads-målgrupper med Hotel Ads Center-konto
- Google Merchant Center: Hent dine produktdata ind i Google Ads fra Merchant Center og annoncer dine produkter på Google Shopping eller via dynamisk remarketing
- YouTube: Få data om, hvordan dine YouTube-seere interagerer med dine videoer og brug remarketing mod personer, som har interageret med din kanal m.m.
- Search Console: Få indsigt i, hvor effektive dine annoncer og organiske søgeresultater er (både samlet set og alene)
- Ads Data Hub: Gør kampagnedata tilgængelige for leverandører og bureauer med henblik på tredjepartsbekræftelse eller analyse på en sikker, cloud-baseret platform. Denne funktion er muligvis ikke tilgængelig for alle annoncører