Nortlander Skitours vælger ATAK som digitalt bureau
ATAK skal fremover hjælpe Skirejsebureauet Nortlander Skitours med at opnå en større synlighed online.
Skirejsebureauet, der siden 1990 har været danskernes foretrukne arrangør af skiture til Frankrig, Italien og Østrig, ønsker nu at øge deres synlighed online, hvilket er en opgave, de har valgt ATAK til at løse for dem.
For Nortlander Skitours har de seneste to år været de mest profitable år i rejsebureauets historie, hvilket marketingschef Nick Martin regner med, at ATAK vil kunne være med til at forbedre yderligere.
Om valget af ATAK som digitalt bureau udtaler Nick Martin:
”Vi valgte ATAK A/S som vores marketingbureau på grund af deres digitale ekspertise, deres historie med gode resultater samt på baggrund af deres favorable prismodeller.”
ATAK skal blandt andet hjælpe Nortlander Skitours med at gøre skandinaverne yderligere opmærksomme på rejsebureauets 25 alpindestinationer i Frankrig, Italien og Østrig, deres rejseformer samt deres gode rejsetilbud generelt.