Community management

Styrk loyaliteten i indbakken og kommentarsporet
Landingsside Community management
At kunder og brugere bliver set, hørt og anerkendt på digitale kanaler er utrolig vigtigt, når man skal skabe loyalitet og fællesskab omkring et brand, produkt eller virksomhed. Derfor er god community management afgørende. Det tilbyder ATAK Digital hjælp til.
> Bliv kontaktet eller kontakt os på +45 35 10 50 50

Like, svar og interager… like, svar og interager…

Som virksomhed kan man hurtigt komme til at tro, at det vigtigste er, at man får delt indhold og spredt sine budskaber. Men anerkendelsen og interaktionen med kunder og brugere efterfølgende er mindst lige så vigtigt. Den disciplin kaldes community management.

Hvis I som virksomhed ikke anerkender i form af likes og sørger for at svare på alle konkrete henvendelser, kan I nemlig fremstå distancerede og måske endda ligeglade. Det kan skade jeres brand og kundernes loyalitet. Som virksomhed bør I derfor prioritere community management og altid like kommentarer og svare imødekommende og nærværende på alle henvendelser i både indbakken og i kommentarsporet – og gerne fortsætte samtalen.

Community management er en krævende disciplin, som behøver en strategi og ikke mindst tid. Hos ATAK Digital har vi dygtige konsulenter klar til at rådgive om og hjælpe med netop din virksomheds community management.

Mød vores specialister
Vores team består af dedikerede specialister, der sammen arbejder for at skabe de bedste løsninger for vores kunder.