Jul og Google Ads

Sådan får du mest ud af julesalget via Google Ads:

  • Opret nye annoncegrupper til dine produkter og målret dem til julen
  • Tilføj populære, relevante søgninger til dine søgeord, som du mener kan genererer konverteringer for dig i løbet af julesalget. Find inspiration vha. søgeordsplanlægning. Omvendt kan du også bruge denne inspiration til at ekskludere irrelevante søgninger.
  • Tilpas annoncer til julesalget ved at tilføje julerelaterede søgeord.
  • Kør displaykampagner i god tid før jul for at fange forbrugernes opmærksomhed, når de besøger deres foretrukne websites
  • Udnyt promoveringsudvidelserne til at fremhæve særlige tilbud og rabatter
  • Brug nedtællingsfunktionen i dine annoncer
  • Vi anbefaler, at du regelmæssigt holder øje med dine kampagner og evaluere dem ved at kigge på kampagnestatistikkerne og udnytter relevante rapporter

Sådan kan du planlægge juleannonceringen

  • Oktober: Klargøring
  • Starten af november: Øge maksimum CPC’er
  • Midten af december: Konkrete leveringsfrister og garantier
  • Jul og efter jul: Opdater kampagnerne, fokuser på udsalget, og kør videre
Tilbage til ordbog