William Atak

Førende ekspert i shitstorms, omdømme og review management.
Som anerkendt ekspert inden for online kommunikation har William Atak etableret sig som førende specialist inden for ORM (Online Reputation Management) og effektiv håndtering af kritiske situationer, herunder håndtering af shitstorms. Hans viden har gjort ham til en eftertragtet kilde i mediebranchen, hvor han ofte bliver bedt om at dele sin ekspertise og udtale sig om emner som håndtering af online omdømme, digital mobning samt effektiv kommunikation og marketing.

ATAK bliver grundlagt

Siden William Atak startede som selvstændig i 1997, har han udviklet en dybdegående forståelse for det digitale landskab og formået at omsætte sin viden til resultatorienterede løsninger. Fra 1997 og frem til 2002 var fokus primært rettet mod traditionel, offline marketing, men i takt med, at den digitale verden udviklede sig, udvidede ATAK sine ydelser til blandt andet at inkludere SEO (Search Engine Optimization) og ORM, som senere skulle vise sig at blive to kerneområder for ATAKs rejse frem til nu. Det er en rejse, som har haft snoede veje med udenlandske satsninger, opkøb og større samarbejdspartnere, der alle har bidraget til, at ATAK Digital i dag kan kalde sig et succesfuldt online marketingbureau.

Det er William Ataks dedikation og passion for digital markedsføring, der har banet vejen frem til den professionelle position, som han har i dag. Det er den samme passion, som tydeligt kommer til udtryk, når han leverer inspirerende og motiverende foredrag og kurser i shitstorme, reputation marketing, review management og digital adfærd. Til daglig er han administrerende direktør i ATAK A/S, som holder til i København. Med sit bureau hjælper William Atak både private og offentlige organisationer samt virksomheder og privatpersoner.

ATAK Digitals grundlæggende værdier
ATAK Digital er et full service online marketingbureau med 360 graders rådgivning inden for SEO, PPC, sociale medier samt design og web. Vælger du at indlede et samarbejde med os, lægger vi stor vægt på, at du som kunde kan mærke værdigrundlaget. Særligt fire værdier danner fundament for vores tilgang til opgaver og kunder.