Kundeanmeldelser

Meget at vinde, men alt at tabe
Hjælp til håndtering af kundeanmeldelser side
Kundeanmeldelser på nettet er kommet for at blive. Er de positive, kan de styrke dit brand, mens negative kundeanmeldelser derimod kan få fatale konsekvenser for din virksomhed og skræmme potentielle købere væk. Derfor bør I tage håndteringen af jeres negative kundeanmeldelser meget seriøst og samtidig sørge for at opbygge et godt flow af positive anmeldelser, så kunden vælger dig fremfor din konkurrent.
> Bliv kontaktet eller kontakt os på +45 35 10 50 50

96% bliver påvirket af kundeanmeldelser

Hvad andre mener om et produkt, en ydelse eller en virksomhed har stor indvirkning på kunders købsbelsutning. Hele 96 % af danskerne siger faktisk, at kundeanmeldelser spiller ind i deres købssituation, og 82 % undersøger omtale om en virksomhed, inden de handler. Derfor har kundeanmeldelser også en stor – nærmest afgørende – betydning for virksomheders eksistens. Mindre end hver sjette virksomhed har dog en strategi for anmeldelsesplatforme og kundeanmeldelser. Måske I er en af dem?

Kundeanmeldelser er med andre ord utrolig magtfulde, og med den rette strategi og håndtering har I meget at vinde. Hos ATAK Digital har vores eksperter gennem en lang årrække specialiseret sig i kundeanmeldelser, og derfor ved vi, hvordan jeres situation skal håndteres. Uanset om I bokser med dårlige anmeldser, manglende anmeldelser, eller om jeres strategi for håndteringen skal skabes eller optimeres, så sidder vores dygtige konsulenter klar til at hjælpe.

Mød vores specialister
Vores team består af dedikerede specialister, der sammen arbejder for at skabe de bedste løsninger for vores kunder.