Content til annoncer

Korrekt content giver større afkast
content til annoncer landingsside
Indholdet af annoncer er afgørende for deres effekt. Content til annoncer skal tilpasses den enkelte kanal og skiller sig meget ud fra traditionelle reklamer. Mange virksomheder begår den fejl at bruge eksisterende billeder og videoer i stedet for at få lavet content, der er skræddersyet til netop den kanal, som der annonceres på, og går dermed glip af et potentielt større afkast.
> Bliv kontaktet eller kontakt os på +45 35 10 50 50

Mere end blot indhold

Content er nøglen til succes. Og derfor er det også vigtigt, at indholdet af dine annoncer spiller. Uden en målrettet tekst, et flot billede og/eller en dragende video, der opfordrer målgruppen til handling, kan det være tæt på umuligt at få potentielle kunder til at se eller stoppe op ved din annonce – endnu svære er det at få kliks, visninger og konverteringer. Derfor er content i dine annoncer altafgørende.

Fokus på indholdet af den enkelte annonce kan dog ikke stå alene. Gennem hele din annoncering og markedsføring, bør der nemlig være en rød tråd i form af fx logo, farver, gennemgående tekst- og lydfraser og/eller en genkendelig dramaturgi. Dette kaldes top-of-mind branding, hvor de gennemgående elementer skaber genkendelighed, så dine potentielle kunder også husker dig på længere sigt.

Hos ATAK Digital er vi specialister i content til digital annoncering – så uanset om du har brug for tekst, billeder, videoer, grafiske løsninger eller en kombination, så står vi klar til at give en hånd med.

Mød vores specialister
Vores team består af dedikerede specialister, der sammen arbejder for at skabe de bedste løsninger for vores kunder.